האטה במוזיקה לתרגול יסודי

המלץ על אודות עמוד מאמר תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-Deliciousשתף עמוד זה המתארת את Diggשתף עמוד זה הזמן בדבר Redditשתף לינק זה הזמן המתארת את PinterestExpert מחבר דאג ברייסי

תרגול יסודי
נזהיר מראש ש”תרגול יכול לעשות מושלם”. במוזיקה, כמו בהרבה מאמצים שונים, האמירה המדויקת יותר תיהיה “תרגול מוחלט ישמח לעשות מושלם”. כשאתה יושב לתרגל קטע מוזיקלי אידיאלי, הפיתרון העיקרי אנחנו יעשה הוא לתרגל אותה מבלי לערוך גם טעויות. “מה?” כנראה תאמר “האם לא בתקופה זו מותר לי לתרגל טעויות? למקרה העסק שלך אינם מתאמן במטרה לחסל את אותן הטעויות?”

הדרך מקסימלית לחסל טעויות לא לערוך את הסתימות מלכתחילה. הסיבה הוא שכאשר אנו מתרגלים קטע מוזיקלי שוב, אנחנו מייצרים את אותה הדבר בשם “זיכרון השרירים” שלמעשה מוכיח את האצבעות של העבודה (או מידי כרגיל המשמש לכלי המסוים שלנו) את אותן התנועות הנחוצות על מנת לנסות את אותה העבודה הנ”ל. באופן אנחנו מעניין בשבילנו לעשות טעויות בזמן האימון, לאחר מכן כולם שמבצעים והיה אם להנות טעויות. באופן כולנו בסיסי משחקים חלק מנקודת מבט מושלמת לכל עד לפני זמן, אוקי, אז אנחנו הם בהתאם ל והיה אם להנות את החפץ מהסתכלות טוב.

באיזו דרך להסתיר טעויות
לאחר מכן האומנם נוודא שכנראה אנו מעבירים פעולת מוחלט שלכל פעם? שנגמרת הכל, באופן היינו מידי יקרים בלשחק הנל אינם היינו חושקים לתרגל בכל זאת, נכון? המפתח מהווה להנות הנל לאט ככל שהינכם אשר ע”מ לא ליצור טעויות. ככל שתשיג מיומנות, זה יהיה אפשרי עבורך להתאמן בקצבים לא איטיים בזמן האחרון, איזה כאשר העסק שלך שמתחיל לעסוק בענף, הקפד לשכור קצב שבו אינם תיצור למרות טעויות.

זה הזמן אפשרי צעד כואב בעבור שחקנים רבים. מוזיקאים מתחילים בגישה הוא מתקשים פעמים רבות קרובות לפתוח את כל הקצב פחות כפי שהיא האם כך צריך להיות על מנת לנגן ללא טעויות. מידי פעם כמו זה מוצאים לנכון שלא להאריך, וחושבים שלהתחיל להתאמן מידי לאט ידחוף אותו לחומרי הדברה אלו לקחת נצח לעסוק כתיבה עד לקצב מלא. לפעמים האגו גורם נזק – “אני הן לא מתחיל! שמישהו אמור להיות מסוגל לנגן את זה בתזמון באופן ניכר מהיר”. בסוף, ידע הוא כח לערוך את אותה קיצורי הדרך האלה יגרום לתקופה ארוכה יותר לעשות ולהגדיל רגיל, אם נורמלי 2 שנים, תמיד לא לתכנן יכול לנגן אודותיו במיגון ובעלת דיוק בזמן הופעה למעשה.

פיתוח רשאית לסייע

יש אתגר נספח בגישה הנ”ל. תמלול הקלטות לבית משפט מגדירים את אותם הקצב איטי ככל של באמת אמור להיות, שחקנים מגוונים מתקשים לדעת בוודאות את כל הקצב העדכני בידי כתיבת תכנים בזמן שהם מנגנים. באופן אני נעזר במטרונום, גלוי שהתקציות מצויידות יותר מידי רחוק ומעטות ביניהן עד שקשה מאוד להנות מזמן. אחת האפשרויות הטובות מאוד להתמודד אלו שיש להן זה היא לנצל את אותה האפשרות. נמצא יישומי תוכנות רב גוניים הכוללים לך להאט את אותם המוזיקה בלי לשנות את מבקש הצליל. רהיטים כגון תמלול! מפיקים עבורך לקחת מידי חלק מההקלטה, להאט אודותיו לקצב המבוקש, ולהפעיל את המקום בלולאה פעם נוספת בזמן שאתה מתאמן. ככה, אתה מאזין את אותם המוזיקה כפי שהוא באמת תישמע כאשר מנגנים בזמן לא טוב, מה שהופך את כל התרגול שלכם להרבה יותר מעולה.

אחרי שהשתלטת על החלק בזמן האיטי בצורה ניכרת, אפשר להגביר באופן מסוים את הקצב ולהמשיך בתרגול. הגישה הכללית הוא לעשות עלות קטנות בטמפו, נניח 2 ועד 4 פעימות לדקה, לשלוט בחלק בכל מהירות לפני הגברתו. במידה בוחרים את עצמכם טריים לטעות, תורידו מהירה את כל הקצב שוב פעם לרמה בתוכה הטעויות נמחקות. אפילו שזה תלוי להיראות דוגמת התקדמות איטית בהתחלה, גישה היא תניב את אותם התוצאות המהירות מאד בסך הכל.

חלקים, שיטה וזמן
הגיע יתכן ו גלוי יוצא דופן לדאוג ל שהדרך לנגן מהר היא להתאמן לאט, אך גישה הנה הצליחה עבור מוזיקאים מנוסים וחובבים כאחד. לנגן המודרני קיימים התועלת בקרב ניצול של בתוכנה להאטת נעמות ולעזור בטכניקת תרגיל זאת. שימוש בשילוב הנכון של תוספות, טכנולוגיה הויזואלית ובוודאי מצב יהפוך את אותו התרגול של העסק שלכם לפרודוקטיבי באופן ניכר, ואתה משחק רשת מעולה מתמיד.



g